Press Pass

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:

Για την απόκτηση Press Pass, παρακαλούμε όπως συμπληρώσετε την ηλεκτρονική αίτηση. Το αίτημά σας θα επεξεργαστεί και η ομάδα διοργάνωσης του φεστιβάλ θα επικοινωνήσει μαζί σας. Η υποβολή της αίτησης δεν εγγυάται αυτόματα την αποδοχή του αιτήματος.

ΠΡΟΝΟΜΙΑ PRESS PASS:

Οι κάτοχοι Press Pass αποκτούν:

  • Πρόσβαση σε όλους τους δημόσιους χώρους του φεστιβάλ κατά τις ώρες λειτουργίας.
  • Πρόσβαση σε ειδικές εκδηλώσεις όπως συνεντεύξεις τύπου, εφόσον υπάρχουν και σε ορισμένες εκδηλώσεις με περιορισμένη πρόσβαση κατόπιν συνεννόησης.

Ωστόσο το Press Pass:

  • ΔΕΝ εξασφαλίζει τη συμμετοχή σε τουρνουά, σεμινάρια ή άλλες δραστηριότητες που απαιτούν πρόσθετο εισιτήριο.
  • ΔΕΝ παρέχει προτεραιότητα στην είσοδο ή ειδική πρόσβαση σε χώρους με περιορισμένη χωρητικότητα.
  • ΔΕΝ εξασφαλίζει πρόσβαση στις VIP ζώνες για δημοσιογραφική κάλυψη χωρίς προηγούμενη έγκριση από τη διοργάνωση.
  • ΔΕΝ εγγυάται την παροχή συνεντεύξεων με τους VIP καλεσμένους χωρίς προηγούμενη έγκριση από τη διοργάνωση.

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ & ΔΥΝΑΤΌΤΗΤΕΣ PRESS PASS:

Οι κάτοχοι του Press Pass:

  • Μπορούν να πραγματοποιούν ζωντανή μετάδοση (live feed) κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ, υπό την προϋπόθεση ότι δεν παρεμποδίζεται η διεξαγωγή των εκδηλώσεων ή άλλων συμμετεχόντων.
  • Οφείλουν να δημοσιεύσουν τουλάχιστον ένα άρθρο, κριτική ή βίντεο σχετικά με το φεστιβάλ εντός 10 ημερών από τη λήξη του.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ:

  • Κάθε αναγνωρισμένο μέσο ενημέρωσης δικαιούται τουλάχιστον ένα Press Pass, κατόπιν αποδοχής.
  • Η αίτηση είναι ατομική. Για παράδειγμα, αν μία εφημερίδα επιθυμεί παρουσία με δύο δημοσιογράφους, πρέπει να υποβληθούν δύο ξεχωριστές αιτήσεις.
  • Τα Press Pass είναι ονομαστικά και μη μεταβιβάσιμα. Η παραλαβή γίνεται με την επίδειξη ταυτότητας στη γραμματεία.

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ:

Όλα τα ενημερωτικά μέσα πρέπει να:

  • Έχουν τουλάχιστον 2 χρόνια λειτουργίας.
  • Ψηφιακά / διαδικτυακά μέσα πρέπει να έχουν ενεργή και λειτουργική ιστοσελίδα, με ανανέωση περιεχομένου τουλάχιστον σε εβδομαδιαία βάση.
  • Διαθέτουν τουλάχιστον ένα κοινωνικό μέσο (Facebook ή Instagram) με πάνω από 2.000 ακόλουθους και εβδομαδιαίες αναρτήσεις.

Blogs, vlogs και άλλα μέσα θα αξιολογούνται με διαφορετικά κριτήρια.

Οι διοργανωτές διατηρούν το δικαίωμα να εγκρίνουν ή να απορρίπτουν αιτήσεις κατά την κρίση τους, ανεξαρτήτως των παραπάνω κριτηρίων.

Share on
Share on facebook
Facebook
0
elEL